مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 18:152017-08-22اقتصادي

لزوم برقراری تجارت آزاد میان ایران و آذربایجان


معاون بررسی های اقتصادی اتاق تهران با بیان اینکه ایران نتوانسته در بازار آذربایجان،سهم درخوری به خود اختصاص دهد گفت:یکی از راهکارهای توسعه مبادلات میان ایران و کشورهای همجوار تجارت آزاد است.

- اگر عموم مردم به خوبی در جریان نبوده باشند، حتماً برگزار کنندگان این مراسم اطلاع داشته اند که جمشید مشایخی با علی نصیریان و عزت الله انتظامی با هم رابطه خوبی ندارند.

این رابطه در ابتدا به فیلم های گاو و قیصر بازمی گردد و در ادامه در ماجرای مدیریت استاد نصیریان در اداره تئاتر، این تصور برای مشایخی وجود داشته که او به گروه انتظامی فرصت بیشتری برای حضور روی صحنه می دهد.

مشایخی در مقابل، رابطه حسنه ای با داود رشیدی داشت؛ بنابراین، دور از انتظار نبود که پخش چنین کلیپی، با واکنشی از سوی مشایخی همراه شود.

تابناک بررسی کرد؛ برخی سیاسیون و تحلیلگران بر این باورند که او نزدیک ترین سیره را به پدر مرحومش دارد و می تواند پس از این، نقش جدی و پررنگ تری در مناسبات سیاسی داشته باشد.

عده ای او را مناسب ترین گزینه برای انتخابات 1400 می دانستند و می دانند و البته بر این باور بودند، برای پیمودن این راه او، باید سکان شهرداری تهران را بر عهده بگیرد؛ شاید از بهشت به پاستور برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برقراری تجارت آزاد میان ایران و آذربایجان

لزوم برقراری تجارت آزاد میان ایران و آذربایجان