مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:552017-08-22ورزشي

سیامند رحمان: در بازی های پارالمپیک توکیو رکورد بهتری می زنم


قوی ترین پارا وزنه بردار جهان پس از درخشش دوباره در بازی های پارالمپیک ریو و ثبت رکوردی تاریخی، تمرینات خود را برای رقابت های قهرمانی جهان انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمان تمایل نداشت در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کند تا فرصت بیش تری در اختیار وزنه برداران دیگر قرار بگیرد، اما با نظر کادر فنی وزنه سبک تری را بالای سر برد و از حالا به فکر رکوردی دیگر در بازی های پارالمپیک توکیو است.

گفت وگوی سیامند رحمان با سایت کمیته ملی پارالمپیک در پی می آید: * از رقابت های قهرمانی کشور شروع کنیم؛ ارزیابی شما از این رقابت ها چیست؟ - تمایل نداشتم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم، چون بسیاری از وزنه برداران به تازگی آمده اند و می خواهند رقابت کنند و مدال بگیرند، اما با تصمیم کادر فنی وزنه سبکی زدم.

* اگر مسابقه نمی دادید تاثیری در اعزامتان به رقابت های جهانی مکزیک داشت؟ - خیر تاثیری نداشت، چون در بازی های پارالمپیک شرکت کرده بودم و به رقابت های جهانی نیز اعزام می شدم.

* سطح رقابت های قهرمانی کشور چگونه بود؟ - برگزاری این مسابقات خیلی خوب است، چون جوانانی که در این رقابت ها شرکت می کنند پرانگیزه هستند.

شاید سیامندهای دیگری پشت در باشند و حضور در این رقابت ها فرصتی برای آنها است که در وزن من و یا اوزان دیگر، خودی نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیامند رحمان: در بازی های پارالمپیک توکیو رکورد بهتری می زنم

سیامند رحمان: در بازی های پارالمپیک توکیو رکورد بهتری می زنم