مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:502017-08-22سياسي

نقش قابل تقدیر مدیریت شهری تبریز در تقویت همکاری های ایران و آلمان


شهردار تبریز در دیدار با سفیر آلمان در کشورمان، با اشاره به بسترهای ارزشمند همکاری تبریز با مدیریت شهری آلمان، بر لزوم توسعه همکاری های گردشگری و ارتباطی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق نجفی در این دیدار خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته، شهرهای مهم آلمان و گروه های سرمایه گذاری و گردشگری آلمانی، مهم ترین هدف ارتباطات بین المللی شهرداری تبریز بوده است.

وی یادآور شد: راه اندازی خط هوایی تبریز- هامبورگ ، ثمره ارزشمند این ارتباط صمیمی است که با همکاری شهردار محترم هامبورگ و حمایت مسئولان دیپلماسی و فرودگاهی دو کشور حاصل شد و زمینه مهمی برای توسعه ارتباطات دو کشور با محوریت دو شهر تبریز و هامبورگ فراهم کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در سال های گذشته، تبریز 2018 یکی از موضوعات شاخص نمایشگاه گردشگری برلین بوده و طی آن، زمینه های مناسبی برای همکاری های مختلف عمرانی، گردشگری و خدماتی بین دو شهر حاصل شده است.

نجفی با اشاره به پیشینه حضور صنایع آلمانی در تبریز گفت: بخشی از واحدهای صنعتی تبریز و ابنیه تاریخی این شهر مانند عمارت تاریخی شهرداری تبریز، از دوره ارتباطات صمیمی تبریز با متخصصان آلمانی به یادگار مانده است؛ امروز آن همکاری صمیمی و تاریخی، در مسیر احیا قرار گرفته و از سفیر محترم انتظار داریم زمینه های لازم را برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قابل تقدیر مدیریت شهری تبریز در تقویت همکاری های ایران و آلمان

نقش قابل تقدیر مدیریت شهری تبریز در تقویت همکاری های ایران و آلمان