مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:402017-08-22سياسي

واکنش بنیاد مستضعفان به تجمع اخیر کسبه پلاسکو


در ارتباط با خرید سرقفلی یا جایگزینی سرقفلی با مغازه تا کنون درخواستی از طرف کسبه پلاسکو به بنیاد مستضعفان واصل نشده اما درصورت درخواست کسبه آن را در کمیته ساختمان پلاسکو بررسی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاری درخصوص آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو اظهار کرد: تصمیم بنیاد مستضعفان ساخت ساختمان پلاسکو و واگذاری سرقفلی به صاحبان سرقفلی قبلی طرف قرارداد با بنیاد با رعایت حقوق همه مالکین است.

در ارتباط با خرید سرقفلی یا جایگزینی سرقفلی با مغازه تا کنون درخواستی از طرف کسبه پلاسکو به بنیاد واصل نشده است که درصورت درخواست کسبه آن را در کمیته ساختمان پلاسکو بررسی خواهیم کرد.

وی هم چنین تصریح کرد: بنیاد یکی از اعضای کارگروه ویژه بررسی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو زیر نظر معاون اجرایی ریاست جمهوری بوده و در قالب این کارگروه آماده هر گونه کمک و همکاری است.

کما اینکه هزینه اجاره هفت ماه کسبه ساختمان پلاسکو در ساختمان نور، با اخذ مجوزی که از هیات امنای بنیاد مستضعفان صورت گرفت، پرداخت شده است.

کاری در مورد این که با توجه به قرارگرفتن ساختمان پلاسکو در حریم میراث فرهنگی این ساختمان در چند طبقه ساخته می شود؟ افزود: درخواست صدور پروانه ساخت از طرف بنیاد مستضعفان به شهرداری تهران داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بنیاد مستضعفان به تجمع اخیر کسبه پلاسکو

واکنش بنیاد مستضعفان به تجمع اخیر کسبه پلاسکو