مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-22اقتصادي

پیشرفت امروز جوامع در گروی اهتمام به ارزش آفرینی است


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: اگر جوامع به دنبال پیشرفت هستند، باید ارزش آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی ظهر امروز در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی که با مشارکت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری استان زنجان و جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار شد، گفت: هم اکنون همه دنیا به این نتیجه رسیده است که اگر کشوری به دنبال پیشرفت است، باید ارزش آفرینی را در سرلوحه کار خود قرار دهد و کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه توانسته اند با برنامه ریزی دقیق کارآفرینی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در ایران بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبحث اقتصاد مقاومتی باز شده که برخی اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می گیرند و این در حالی است که اقتصاد مقاومتی فراتر از اقتصاد ریاضتی و کارآفرینی است.

این مسئول با بیان این که کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین ابزار کارآفرینی استفاده از نظر دیگران است و دو مولفه اصلی که باید در این رابطه به آن توجه کرد، نظرسنجی و رضایت سنجی است.

عباسی یادآور شد: باید توجه داشت که کار کردن در بحث افکار عمومی در توسعه کشور اهمیت زیادی دارد و افرادی که این کار را انجام می دهند باید مهارت های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت امروز جوامع در گروی اهتمام به ارزش آفرینی است

پیشرفت امروز جوامع در گروی اهتمام به ارزش آفرینی است