مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:452017-08-22سياسي

لزوم شناسایی اساتید نخبه و شاخص در مراکز آموزشی نیروی دریایی


معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی بر لزوم شناسایی اساتید نخبه و شاخص به ویژه در مراکز آموزشی نیروی دریایی تأکید کرد و گفت: توجه به اساتید مجرب جهت استفاده از توانایی های علمی و آموزشی آنان همواره مورد توجه نیروی دریایی راهبردی ارتش بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، امیردریادار دوم شهرام ایرانی در حاشیه بازدید از بخش های آموزشی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) در جمع فرماندهان ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و ابراز خرسندی از حضور در این مرکز، اظهار کرد: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا یکی از مهمترین مراکز آموزشی این نیرو محسوب می شود و آموزش یکی از محوری ترین امور این مرکز است.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی افزود: تلاش های صورت گرفته در مراکز آموزشی نیروی دریایی به ویژه این مرکز قابل تحسین است و در حوزه های نظری به موفقیت های بسیار خوبی دست یافته ایم.

وی با اشاره به شعار امسال نیروی دریایی ارتش مبنی بر ارتقای مهارت ، گفت: برای رسیدن به یک مهارت خوب نیاز به آموزش مستمر و با کیفیت وجود دارد و این مرکز با توجه به امکانات آموزشی بی نظیر و پیشرفته نقش پر رنگی در پیشرفت امور آموزشی کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی اساتید نخبه و شاخص در مراکز آموزشی نیروی دریایی

لزوم شناسایی اساتید نخبه و شاخص در مراکز آموزشی نیروی دریایی