مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:102017-08-22پزشكي

با اقتصاد سلامت آشنا هستم/ رفتارها برای بخش خصوصی بازدارنده نباشد


وزیر بهداشت با اشاره به فرارسیدن روز پزشک، گفت: امیدوارم جامعه پزشکی کشور که همیشه در خدمت مردم بوده و با دانش و مهارت خود توانسته واسطه ای بین خدا و مردم باشد و به آنها سلامتی ببخشد، - همین مسیر را بدون منت و توقع ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در آیین بهره برداری از بیمارستان بزرگ فوق تخصصی میلاد اصفهان اظهار داشت: جامعه پزشکی با خداوند معامله کرده اند و او هم در دنیا و آخرت به آنها عزت می دهد اما علیرغم برخی کج فهمی ها، جهالت ها و بداخلاقی هایی که علیه جامعه پزشکی وجود داشته، همچنان مردم در نظر سنجی های مختلف، اعتماد خود به آنها را ابراز می کنند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و قدرت تشخیص بالایی دارند و خدمتگزاران خود را به خوبی می شناسند.

هاشمی در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذاری جامعه پزشکی اصفهان در ساخت بیمارستان بزرگ فوق تخصصی میلاد، این اقدام را نمونه ای از توجه به مردم عنوان کرد و گفت: من در بخش خصوصی بیمارستان ساخته و اداره کرده ام و با اقتصاد سلامت آشنایی دارم و 4 سال است که مسئولیت حوزه سلامت را نیز بر دوش دارم بنابراین ارزش این کار بزرگ را به خوبی درک می کنم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: نوع تعرفه بخش خصوصی و افزایش آن، شرایط بیمه های دولتی و تجاری، موانع نگاه دولتی به بخش خصوصی و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اقتصاد سلامت آشنا هستم/ رفتارها برای بخش خصوصی بازدارنده نباشد

با اقتصاد سلامت آشنا هستم/ رفتارها برای بخش خصوصی بازدارنده نباشد