مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 13:052017-08-22بين الملل

موج گسترده دودستگی ها میان اعضای داعش در عراق


در یک گزارش مشترک آمریکایی و عراقی، تاکید شده است که پایان کار داعش در عراق و تبدیل این تشکیلات به گروهک ها و چریک های پراکنده آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه العربی الجدید، گروه تروریستی داعش پس از اینکه موصل را از دست داد و پیش از آن سیطره اش بر فلوجه، رمادی، رطبه و هیت پایان یافت، در حال حاضر پایتخت مشخصی در عراق ندارد و این مساله باعث شده است تا فرماندهان داعش در دو منطقه حویجه در کرکوک و قائم در الانبار که برجسته ترین مناطق تحت تصرف داعش هستند، در تصمیم گیری ها دچار دودستگی شده باشند.

همچنین بیشتر سرکرده های شرعی و نظامی رده یک داعش به هلاکت رسیده اند که این مساله به تعدد در تصمیم گیرندگان این گروه در داخل عراق و پایان مرحله یکپارچگی در اتخاذ گام ها انجامیده است.

علاوه بر آن، سرنوشت ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سازمان اطلاعات عراق، تعداد نیروهای داعش به بیش از چهار هزار نیروهای جنگی در عراق در ماه اوت جاری کاهش یافت که این نیروها یا کشته شده یا فرار کرده اند.

یک مسئول برجسته عراقی در سازمان اطلاعات این کشور در مصاحبه با العربی الجدید اعلام کرد که در یک گزارش مشترک از آمریکا و عراق، تاکید شده که پایان کار داعش در عراق و تبدیل این تشکیلات به گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج گسترده دودستگی ها میان اعضای داعش در عراق

موج گسترده دودستگی ها میان اعضای داعش در عراق