مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 12:352017-08-22اقتصادي

پیگیری های بی فرجام برای راه اندازی شهرک سوغات در بجنورد


رییس اتحادیه آنببات ریزان بجنورد گفت: تاکنون پیگیری ها برای راه اندازی شهرک سوغات در بجنورد بی نتیجه باقی مانده است.

- رضا فدایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه از چهار سال گذشته موضوع ایجاد شهرک سوغات در بجنورد در حاشیه کنار گذر شمالی مطرح شد، افزود: پیگیری های فراوانی برای ایجاد این شهرک انجام شد اما از حمایت های لازم برخوردار نبودیم.

وی با بیان اینکه آبنبات یکی از سوغات مهم شهر بجنورد است، ادامه داد: اما فروش این محصول نیز به علت رکود در بازار طی چند سال اخیر با مشکلات فراوانی مواجه است بنابراین وجود یک شهرک برای عرضه این محصول ضروری است.

فدایی با اشاره به اینکه برای ایجاد شهرک سوغات به اختصاص زمین محتاج بودیم که پیگیری ها به جایی نرسید، اظهار کرد: در این شهرک علاوه بر آبنبات می توانستیم سایر محصولات همچون صنایع دستی را نیز عرضه کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن کنار گذر شمالی مسافران و سایر رانندگان که قصد سفر به مشهد و یا شهرهایی شمالی را دارند از مرکز شهر عبور نمی کنند در نتیجه میزان فروش آبنبات به شدت کاهش خواهد یافت و باید در حال حاضر از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کرد.

به گفته رییس اتحادیه آبنبات ریزان بجنورد، بازار آبنبات بجنورد همچنان در خواب زمستانی به سر می برد و درگیر مشکل رکود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های بی فرجام برای راه اندازی شهرک سوغات در بجنورد

پیگیری های بی فرجام برای راه اندازی شهرک سوغات در بجنورد