مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 11:552017-08-22اقتصادي

بلومبرگ: لیست قراردادهای میلیارد دلاری ایران برای مقاومت در برابر فشارهای ترامپ


پس از برجام علاوه بر آزاد شدن میلیاردها دلار از پول های بلوکه شده ایران، این کشور با انعقاد دهها میلیارد دلار قرارداد با شرکت های خارجی، خود را در برابر فشارهای احتمالی ترامپ، - ایمن کرده است.

وب سایت شبکه خبری بلومبرگ آمریکا با انتشار گزارشی نوشت: ایران در طی 18 ماه گذشته با انعقاد میلیاردها دلار قرارداد در حوزه های مختلف اقتصادی با شرکت ها و کشورهای مختلف جهان، سدی محکم در برابر فشارهای احتمالی دولت ترامپ برای تحمیل انزوا و ایجاد فشار اقتصادی به این کشور، ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" این گزارش لیست قراردادهای 18 ماه گذشته ایران با طرف های خارجی را در حوزه های مختلف برشمرده است که در پی می آید:حوزه نفت و انرژی1- قرارداد توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی با شرکت توتال و یک شرکت چینی به مدت 20 سال و به ارزش 5 میلیارد دلار2- قرارداد اولیه 1.

8 میلیارد دلاری شرکت ملی مهندسی صنایع ایران با یک شرکت کره جنوبی (SK E&C) به منظور ارتقا پالایشگاه تبریز3- قرارداد 4.

2 میلیارد دلاری شرکت ترکیه ای "یونیت اینترنشنال" با وزارت نیرو ایران برای ساخت 7 پالایشگاه گازی تولید برق در نقاط مختلف ایران4- قرارداد 1.

2 میلیارد دلاری شرکت "سینوپک" چین با شرکت ملی پالایش و پخش نفت ایران برای فاز یک توسعه پالایشگاه آبادان در جنوب غربی ایران5- قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: لیست قراردادهای میلیارد دلاری ایران برای مقاومت در برابر فشارهای ترامپ

بلومبرگ: لیست قراردادهای میلیارد دلاری ایران برای مقاومت در برابر فشارهای ترامپ