مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 11:252017-08-22حوادث

دستگیری 750 خرده فروش و معتاد متجاهر در پایتخت


رییس پلیس پایتخت از جمع آوری بیش از 600 معتاد متجاهر و دستگیری بیش از 150 نفر از خرده فروشان موادمخدر در 4 نقطه از پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر که پیش از ظهر امروز در دره فرحزاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر از روز گذشته در حوزه استحفاظی سرکلانتری های 1، 2، 3 و 11 در دستور کار قرار گرفت و در پی آن بیش از 600 معتاد متجاهر جمع آوری شده و بیش از 150 نفراز خرده فروشان موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی، با بیان اینکه از این افراد بیش از 185 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است، گفت: پاتوق ها شناسایی شده و تعدادی از پاتوق دارها شناسایی شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر جزو اولویت های مردم است، ما حتما این طرح ها را در آینده ادامه خواهیم داد، اما از مسوولان می خواهیم تا نسبت به تامین ظرفیت کمپ اقدام کنند.

رحیمی با بیان اینکه برخی از این معتادان به سطح خیابان بازمی گردند، اظهار کرد: افرادی که امروز دستگیر شدند، به مرکز بازپروری فشافویه منتقل خواهند شد، اما برخی از این افراد به پاتوق های مختلف و نه همین پاتوق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 750 خرده فروش و معتاد متجاهر در پایتخت

دستگیری 750 خرده فروش و معتاد متجاهر در پایتخت