مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 10:552017-08-22فرهنگي

عیاری امروز سر ضبط سریالش رفت


روابط عمومی شبکه اول اعلام کرد که تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری از امروز (31 مرداد) دوباره آغاز شده است.

- روابط عمومی شبکه اول اعلام کرد که تصویربرداری مجموعه تلویزیونی 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری از امروز (31 مرداد) دوباره آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته مدیر تولید این سریال، به دلیل تغییر لوکیشن اصلی مجموعه (خانه خانواده پوردورانی ها و خلیلی ها)، ضبط سه روز متوقف شده بود که با انتخاب خانه ای جدید که لوکیشن اصلی سریال محسوب می شود، تصویربرداری از امروز سه شنبه (31 مرداد ماه) با حضور علی دهکردی و علی طالب لو در لوکیشن خیابانی در منطقه هفت تهران آغاز شد.

حسن آقاکریمی اظهار کرد: با تصمیم آقای عیاری لوکیشن اصلی خانه از بزرگراه رسالت محدوده مصلی تهران به منطقه چاردیواری در خیابان اشرفی اصفهانی منتقل شد و باید بگویم این اتفاق یک رویه معمول در امر فیلم سازی و تولید سریال است.

او ادامه داد: امروز با اتمام ضبط سکانس های خیابانی، از فردا اول شهریور به لوکیشن آژانس خودرو در خیابان میرداماد خواهیم رفت.

آقاکریمی در پایان تصریح کرد: تیم تولید 87 متر با تمام تلاش و بر اساس زمان بندی پیش بینی شده کار را دنبال می کنند و به امید خدا بر اساس برنامه ریزی تصویربرداری را ادامه خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیاری امروز سر ضبط سریالش رفت

عیاری امروز سر ضبط سریالش رفت