مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 10:252017-08-22اقتصادي

بهره برداری از 486 پروژه سمنان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در هفته دولت


استاندار سمنان از افتتاح و بهره برداری از 486 پروژه عمرانی و اقتصادی این استان با اعتباری بالغ بر 303 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدرضا خباز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اعلام این خبر اظهار کرد: 451 پروژه به اعتبار 196 میلیارد تومان از این پروژه ها، پروژه عمرانی و 35 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 111میلیارد تومان اقتصادی و تسهیلاتی هستند.

وی با اشاره به اشتغال ایجاد شده با افتتاح این پروژه ها افزود: با بهره برداری از این پروژه ها 754 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر این پروژه ها، ده ها پروژه دیگر همزمان با هفته دولت در استان کلنگ زنی می شود اضافه کرد: همزمان با هفته دولت 69 پروژه نیز که بخش عمده آنها به مناطق روستایی و کمتر برخوردار اختصاص دارد کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت از پنجشنبه و با سفر به سرخه آغاز می شود، گفت: در این هفته شاهد سفر احتمالی برخی از مدیران ارشد کشوری و از جمله معاون اول رییس جمهور و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید به استان خواهیم بود.

اگرچه هیچکدام از این سفرها هنوز قطعیت نیافته اما بدون شک پروژه های مهم استان با حضور مسئولان ارشد کشوری افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 486 پروژه سمنان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در هفته دولت

بهره برداری از 486 پروژه سمنان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در هفته دولت