مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 08:152017-08-22اجتماعي

پیشرفت بالای 65 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب بندر امام خمینی (ره)


معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از پیشرفت بیش از 65 درصدی پروژه ساماندهی تصفیه خانه فاضلاب مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، رضا زاده در این باره اظهار کرد: این پروژه با ظرفیت 1700 متر مکعب در شبانه روز با هدف تحقق اسناد بالادستی کشور در خصوص صیانت از محیط زیست و به منظور حفاظت از محیط زیست بندر و اکوسیستم دریایی منطقه در حال اجرا است.

وی با اشاره به قرارگیری منطقه مورد مطالعه در مناطق حساس و آسیب پذیر دریایی و همچنین تلاش مستمر این اداره کل برای پیاده سازی الزامات قانونی و مقررات جاری کشور در زمینه محیط زیست از جمله ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده های 2 و 14 آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب، ساماندهی تصفیه خانه فاضلاب این مجتمع بندری را گام بلند سازمان بنادر و دریانوردی در بخش محیط زیست عنوان کرده که می تواند الگوی مناسبی برای دستگاه های اجرایی کشور به شمار آید.

رضا زاده با اشاره به پیشرفت بیش از 65 درصدی این پروژه مهم عمرانی و محیط زیستی در این مجتمع بزرگ بندری اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از اواخر سال 94 با اعتبار حدود 71 میلیارد ریال آغاز شده و تحت نظارت اداره برق و تأسیسات این اداره کل تاکنون، روند احداث مطلوبی را طی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بالای 65 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب بندر امام خمینی (ره)

پیشرفت بالای 65 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب بندر امام خمینی (ره)