مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 04:352017-08-22سياسي

جاده مه آلود مسکن در انتظار "برند" کابینه


ساکن طبقه پانزدهم ساختمان دادمان چهار سال پر دردسر را با توجه به عمیق ترین رکود بخش مسکن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی را شاید بتوان یکی از پرحاشیه ترین وزرای کابینه یازدهم تلقی کرد.

از همان ابتدا که او مسکن مهر را طرحی اقتصادبرانداز و شلخته مورد خطاب قرار داد، می شد تشخیص داد که منتقدان سرسخت رو در روی او قرار بگیرند و شاید همین موضوع دلیلی بر آن شد که مقابل مهم ترین اقدام مثبت او یعنی خرید هواپیماهای نو از ایرباس و بویینگ سینه سپر کردند تا نهایتا فروردین ماه سال جاری او را به واکنش واداشتند.

آنجا که خبرنگاری از او پرسید آیا ایرباس سوم که به ایران می آید، مرجوعی کشور کلمبیاست؟ که آخوندی در جواب گفت خبرنگار باید "یک جو عقل" داشته باشد.

البته شاید بهتر بود او توضیح می داد که کلمبیا نتوانسته پول هواپیما را پرداخت کند و به همین دلیل شرکت ایرباس قرارداد او را لغو کرده و آن را به ایران فروخته است.

مخالفان قسم خورده عباس آخوندی یک بهانه دیگری هم در دست داشتند که همان عمیق ترین رکود تاریخ انقلاب اسلامی است که بیش از 4.

5 سال طول کشیده و رونق آن در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا هیچ یک از مشوق ها و برنامه های دولت برای رونق دادن به بخش مسکن طی چهار سال گذشته مثمرثمر واقع نشد؛ از جمله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مه آلود مسکن در انتظار "برند" کابینه

جاده مه آلود مسکن در انتظار "برند" کابینه