مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 01:102017-08-21ورزشي

عبدولی: ناداوری با من متولد شده است!/ معلوم نیست در کشتی بمانم یا نه


سعید عبدولی پس از کسب مدال برنز جهان و در ادامه سریال اعتراضات خود به داوری، قضاوت بد داوران را عامل شکستش مقابل حریف صرب دانست و گفت: ناداوری با من متولد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک پس از کسب مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2017 در پاریس اظهار کرد:باید مدال طلا می گرفتم اما بی انصافی همیشه در حق من بوده و ناداوری با من بدنیا آمده است! فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم ایران افزود: قول داده بودم دیگر به داوری اعتراض نکنم و این کار را نیز انجام ندادم اما همه مردم دیدند که حریف صرب بدون هیچ امتیاز فنی مقابل من پیروز شد چرا که داوران به این خاطر که حریفم هموطن رییس اتحادیه جهانی کشتی بود به نفعش سوت زدند.

وی تصریح کرد: با این حال از اینکه موفق به کسب مدال برنز شدم و دست خالی به ایران بازنمی گردمم و زحماتم بی نتیجه نماند خوشحالم و امیدوارم مردم را با این مدال برنز خوشحال کرده باشم.

عبدولی در پاسخ به این سوال که آیا از دنیای کشتی خداحافظی می کند یا کماکان به حضور خود در دنیای قهرمانی ادامه می دهد گفت: فعلا هیچ چیز معلوم نیست و باید ببینم چه پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدولی: ناداوری با من متولد شده است!/ معلوم نیست در کشتی بمانم یا نه

عبدولی: ناداوری با من متولد شده است!/ معلوم نیست در کشتی بمانم یا نه