مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 00:102017-08-21ورزشي

عزیزمحمدی:هیات رییسه فدراسیون درسال89 مفاد قرارداد بلیت فروشی را ندید!


ماجراهای شرکت بلیت فروشی و قراردادی که بین فدراسیون فوتبال با این شرکت بسته است، همچنان ادامه دارد.

این قرارداد در سال 89 بسته شده و البته جالب اینجاست که عزیزالله محمدی عضو آن زمان هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس وقت سازمان لیگ برتر از مفاد قرارداد بی خبر است و این در حالی است که در سال 89 یکی از مدیران تاثیرگذار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برنامه نود با او درباره اینکه فدراسیون چطور با شرکت برهان مبین قرارداد بست، گفت و گو کرده است.

شما به عنوان رییس سازمان لیگ در سال 89 مطمئنا در جریان بسته شدن قرارداد با شرکت برهان مبین بوده اید، چطور شد که شما رضایت دادید که در آن زمان بلیت فروشی به شرکت برهان مبین واگذار شود؟اوایل کار بلیت فروشی توسط خود هیأت ها انجام می شد اما پس از تشکیل سازمان لیگ و به منظور نظم بخشی بیشتر به امور بلیت فروشی، این امر را به شرکت هایی واگذار می کردیم که آنها بین 10 تا 15 درصد را به عنوان هزینه کرد خود دریافت می کردند.

فدراسیون فوتبال به این دلیل شرکتی به نام بلیت سبز را راه اندازی کرد تا بلیت فروشی مسابقات باشگاهی و ملی در تهران را انجام داده و همان 10 یا 15 درصد برداشتی توسط شرکت پیمانکار، باز هم به داخل فدراسیون برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزمحمدی:هیات رییسه فدراسیون درسال89 مفاد قرارداد بلیت فروشی را ندید!

عزیزمحمدی:هیات رییسه فدراسیون درسال89 مفاد قرارداد بلیت فروشی را ندید!