مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 23:012017-08-21فرهنگي

ریتم مناسب «مفیستو»، مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است


هادی مرزبان با اشاره به حفظ ریتم اجرا به عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر تسلط کارگردان بر اجرا و مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با «مفیستو» است.

- هادی مرزبان با اشاره به حفظ ریتم اجرا به عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر تسلط کارگردان بر اجرا و مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با مفیستو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایش مفیستو ، هادی مرزبان که مهمان ویژه در اجرای هنرمندان نمایش مفیستو بود، درباره این اثر نمایشی گفت: با آگاهی از دیدن یک نمایش سه ساعته وارد سالن مولوی شدم و تصور می کردم زمان طولانی اثر، باعث قطع ارتباط مخاطب با آن شود، اما خوشبختانه مفیستو از ریتم بسیار خوبی برخوردار بود و نگرانی ام از این بابت را برطرف کرد.

وی با اشاره به حفظ ریتم اجرا به عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر، تسلط کارگردان بر اجرا است و نشان می دهد که مسعود دلخواه، اشراف خوبی بر کار خود دارد.

مرزبان که تحت تاثیر بازی خوب بازیگران مفیستو قرار گرفته بود: بازیگران این نمایش را فارغ التحصیلان جوان تئاتر تشکیل می دهند و من شاهد ارائه بازی های فوق العاده توسط آنان بودم و تماشای این بازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریتم مناسب «مفیستو»، مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است

ریتم مناسب «مفیستو»، مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است