مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 22:252017-08-21پزشكي

دولت دوازدهم در بحث درمان و آموزش مهربان تر عمل می کند


وظیفه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در افزایش جذب سرمایه بخش خصوصی کمک بیشتری به بخش خصوصی کند زیرا استان اصفهان با داشتن جاذبه های متعدد و استقبال از استان های مجاور توانایی افزایش ظرفیت خود را در این زمینه دارد.

- وزیر بهداشت گفت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در افزایش جذب سرمایه بخش خصوصی کمک بیشتری به بخش خصوصی کند زیرا استان اصفهان با داشتن جاذبه های متعدد و استقبال از استان های مجاور توانایی افزایش ظرفیت خود را در این زمینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان اظهار کرد: جامعه پزشکی همواره با دانش و مهارت در خدمت مردم است.

امیدواریم این جامعه پزشکی که مسیر خدمت خود را ارتباط بین خدا و مردم قرار داده است همواره در جهت ارائه بهترین خدمات به مردم گام بردارد.

وی تصریح کرد: علی رغم همه جهالت هایی که علیه جامعه پزشکی در طول دهه های گذشته اتفاق افتاده است اما در حال حاضر طبق نظرسنجی های صورت گرفته جامعه پزشکی از نظر مردم، خدوم شناخته شده اند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه شخصاً با اقتصاد حوزه سلامت بخش خصوصی به خوبی آشنا شده ام و درک می کنم که ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرایطی که بیمه ها دارند و متاسفانه رقابت میان بخش خصوصی و دولتی وجود دارد، بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دوازدهم در بحث درمان و آموزش مهربان تر عمل می کند

دولت دوازدهم در بحث درمان و آموزش مهربان تر عمل می کند