موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 19:002017-08-21سياسي

حامیان اسباب بازی را بشناسید!


آخرین نشست از سلسله نشست های تخصصی سومین جشنواره ملی اسباب بازی به حضور ایده پردازان و طراحان همراه با تولیدکنندگان و حامیان مالی مختلف در حوزه اسباب بازی اختصاص داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نشست طراحان، ایده های برتر خود را معرفی کردند و حمایت کنندگان صنعت اسباب بازی از بخش های مختلف، شیوه های حمایتی خود از این صنعت را توضیح دادند.

نشست فرصت های تولید برترین های اسباب بازی سال های گذشته با همکاری دبیرخانه ی شورای نظارت بر اسباب بازی با حضور جمعی از تولیدکنندگان و طراحان اسباب بازی و مسوولان این حوزه برگزار شد.

این نشست شامل طراحان و ایده پردازانی بود که در دوره های قبلی جشنواره موفق به کسب مقام شده بودند و تولیدکنندگان و حامیان مالی مختلف که از این حوزه حمایت می کنند.

محصولات برتر در شبکه فروشگاهی کانون در ابتدای این جلسه، امیرحسن سلام زاده - دبیر علمی جشنواره - با تاکید بر این که از نظر ماهیتی موضوع این نشست موضوع جدیدی است، اظهار کرد: در این حوزه خیلی صاحب تجربه نیستیم، اما در برگزاری چنین نشستی سعی می کنیم متفاوت باشیم تا به رشد و ارتقای صنعت و تولید بومی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان اسباب بازی را بشناسید!

حامیان اسباب بازی را بشناسید!