مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 17:152017-08-21بين الملل

وزارت خارجه فلسطین: توطئه علیه مسجد الاقصی همچنان پابرجاست


وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای به مناسبت چهل و هشتمین سالگرد آتش سوزی در مسجد الاقصی اعلام کرد، توطئه علیه این مسجد مبارک همچنان ادامه دارد و رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال سیطره بر این مسجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد: توطئه همچنان ادامه دارد و رو به افزایش است و سیاست اسراییل درباره قدس اشغالی تغییری نکرده است.

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه مطبوعاتی با اشاره به سالگرد جنایت آتش زدن نمازخانه "القبلی"در مسجد الاقصی به دست دنیس مایکل، تروریست تندرو، تاکید کرد، از زمان اشغال گری اسراییل در خاک فلسطین در سال 1967، تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و تلاش برای تسلط بر آن و یهودی سازی این مسجد متوقف نشده است.

این وزارت خانه در ادامه افزود، با چشم پوشی از این مساله که چه کسی دست به این جنایت زده، باید گفت، رژیم صهیونیستی کاملاً و مستقیماً مسئول این تجاوزات است و با صرف نظر از اینکه چه کسی در راس هرم سیاسی اسراییل قرار دارد، از آن زمان تاکنون حمله برنامه ریزی شده به مسجد الاقصی با هدف سوزاندن، تخریب آن در اثر حفاری ها در زیر مسجد الاقصی، محاصره آن، ممانعت از حضور نمازگزاران در آن، تعدی به نمازگزاران و به رعب و وحشت انداختن آنان به شکل های مختلف ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین: توطئه علیه مسجد الاقصی همچنان پابرجاست

وزارت خارجه فلسطین: توطئه علیه مسجد الاقصی همچنان پابرجاست