مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 16:552017-08-21بين الملل

سفیر قطر: برخی دولت های منطقه با بحران مشروعیت مواجهند


سفیر قطر در آنکارا اتهامات وزیر مشاور امارات در امور خارجه به دوحه را تکذیب کرده و از حمایت ابوظبی از جریان های ضدانقلاب و رژیم های دیکتاتور منطقه برای دور ماندن از این انقلاب ها پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سالم آل شافی ، سفیر قطر در آنکارا در واکنش به اظهارات انور قرقاش ، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در مصاحبه با نشریه جمهوریت ترکیه که در شماره هفتم ماه آگوست جاری منتشر شده بود، گفت: امارات در جهان عرب با هدف باز گرداندن قدرت به رژیم های دیکتاتوری به حمایت از جریان های ضد انقلاب برخاست، با تکیه بر اینکه این رژیم ها مانع گسترش نفوذ انقلاب ها در منطقه می شوند.

سفیر قطر در آنکارا ضمن رد این اتهام که کشور متبوعش را به پرداخت میلیون ها دلار در حمایت از گروه های تندرو و تکفیری منطقه متهم می کرد، گفت: این ادعاها را تکذیب و تاکید می کنم، دوحه به اندازه توانایی هایش به برقراری امنیت و ثباتی در منطقه کمک می کند که خواسته مردم منطقه است.

آل شافی با اشاره به اینکه قرقاش در مصاحبه با جمهوریت با دروغ ها و ادعاهای بی پایه موضوعات مختلفی را غیرمستقیم به قطر منتسب کرد، افزود: در خصوص بحران خلیج فارس، نقش امارات در فتنه انگیزی و ایجاد بحران با قطر برای همه آشکار و عیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر قطر: برخی دولت های منطقه با بحران مشروعیت مواجهند

سفیر قطر: برخی دولت های منطقه با بحران مشروعیت مواجهند