مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 16:552017-08-21اقتصادي

عرضه نان با کیفیت در استان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: نان به عنوان قوت اصلی مردم نقش مهمی در سبد خانوارهای ایرانی داردبه همین جهت باید توجه ویژه ای به روند تولید و عرضه نان باکیفیت داشته باشیم.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد عرضه نان با کیفیت در استان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: نان به عنوان قوت اصلی مردم نقش مهمی در سبد خانوارهای ایرانی داردبه همین جهت باید توجه ویژه ای به روند تولید و عرضه نان باکیفیت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند در دومین کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان اظهار کرد:کیفیت نان از آنجا که با سلامت مردم سر و کار دارد از اهمیت بسیار مهمی برخوردار بوده لذا رعایت موارد بهداشتی در فرایند تولید ضروریست.

وی ادامه داد: باید به مساله تامین سلامت مردم توجه ویژه ای شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این زمینه پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید، اصل رضایت مردم است که باید تامین شود، ادامه داد: توجه به کیفیت نان و همه مسائل آن جزو وظایف ذاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نان با کیفیت در استان

عرضه نان با کیفیت در استان