مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 16:452017-08-21سياسي

عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست


مدیر کل امور استان های شورای عالی استان ها گفت: عقلانیت و قانون مداری، دو مولفه اصلی شوراهاست و باید تمام تلاش ها در راستای راحتی مردم به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی احمدی امروزدر کارگاه آموزشی منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان کردستان که در سالن آمفی تئاتر شرکت مخابرات استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورا با رای مردم در این جایگاه قرار گرفته اند و باید با همه کم و کاستی های موجود اعتماد جامعه را نسبت به ساختار شورا جلب کنند چرا که این نهاد مردمی، مدیران انتصابی ندارد و شورا منتخب مردم است و نباید اعتماد مردم را از این نهاد بگیریم.

مدیر کل امور استان های شورای عالی استان ها افزود: در انتخابات حرف های قانونی و غیرقانونی زیادی گفته شد و ما عادت داریم پشت میکروفون زیاد صحبت کنیم تا کرسی شورا را به دست آوریم و به همه ثابت کنیم بهتر از بقیه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: سوگندی که خورده می شود را نباید فراموش کرد و باید تبلیغات را فراموش و وارد میدان عمل شویم و در مسیر پیش رو دنیا و آخرت را در نظر بگیریم.

احمدی با اشاره به اینکه عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست، گفت: نمی توان معجزه کرد اما باید تمام تلاش ها به گار گرفته شود چون هدف این است که مردم راحت تر زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست

عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست