موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:552017-08-21سياسي

موضع وزارت خارجه در مورد توهین به ظریف: سیاست وزارت خارجه صبر در برابر بداخلاقی هاست


قاسمی در بخش دیگری از نشست خبری اش با خبرنگاران در مورد اخبار منتشر شده درباره تغییر غلامعلی خوشرو نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت با بیان این که "اطلاعی از این تغییر ندارم" افزود: تا جایی که من می دانم چنین بحثی مطرح نیست.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در ارتباط با روابط ایران و عربستان و اینکه در دولت دوازدهم تغییر در روابط دو کشور ایجاد خواهد شد یا نه، گفت: همانطور که می دانید روابط یک موضوع دو طرفه است.

ما (ایران) اقدامات لازم را انجام داده ایم وامیدواریم مقامات عربستانی با واقع بینی بیشتری شرایط منطقه را تجزیه و تحلیل کنند.

وی با اشاره به آمادگی ایران برای کمک به ارتقای روابط باکشورهای پیرامونی و ایجاد امنیت در منطقه تصریح کرد: امنیت منطقه موضوعی مهم برای ایران است.

ما امنیت را فقط برای خودمان نمی خواهیم بلکه کل امنیت منطقه برای مان مهم است و همه کشورهای منطقه باید به این موضوع توجه کنند.

قاسمی در پاسخ به این سوال که ایران چه اقداماتی را انجام داده است، گفت: همانطور که اشاره کردم ما اقدامات لازم را انجام داده ایم و اکنون نوبت عربستانی هاست که گام های بیشتری بردارند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هفته گذشته وزیر کشور عراق در سفر به تهران اعلام کرده بود که عربستان از این کشور خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزارت خارجه در مورد توهین به ظریف: سیاست وزارت خارجه صبر در برابر بداخلاقی هاست

موضع وزارت خارجه در مورد توهین به ظریف: سیاست وزارت خارجه صبر در برابر بداخلاقی هاست