مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:512017-08-21بين الملل

سایت سوری بررسی کرد حذف الجبیر و پادرمیانی عراق مقدمه چرخش سیاست سعودی علیه سوریه


تصمیم احتمالی عربستان برای برکناری وزیر خارجه و درخواست برای میانجیگری عراق بین تهران و ریاض از نشانه های تلاش ریاض برای حذف نشدن از راه حل بحران سوریه است.

- حذف الجبیر و پادرمیانی عراق مقدمه چرخش سیاست سعودی علیه سوریه تصمیم احتمالی عربستان برای برکناری وزیر خارجه و درخواست برای میانجیگری عراق بین تهران و ریاض از نشانه های تلاش ریاض برای حذف نشدن از راه حل بحران سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پایگاه خبری عاجل سوریه، در یادداشتی با عنوان عراق دروازه حل بحران سوریه و عادل الجبیر قربانی تغییر سیاست عربستان به تحلیل چرخش مواضع عربستان در پی تحولات میدانی اخیر در سوریه پرداخت.

در این یادداشت آمده است: مسائل متعددی رژیم آل سعود را به تجدید نظر در محاسبات خود و برنامه ریزی برای تغییر تدریجی سیاست هایش واداشته است که از جمله آن بحران بین قطر و شیخ نشین ها و قبل از آن جنگ یمن و پیروزی های ضد داعش داعش در عراق و خرد شدن استخوان تروریسم در سوریه است که طی هماهنگی و همکاری بین دمشق و بغداد و با تلاقی ارتش های سوریه و عراق در مرز بین دو کشور نمود پیدا کرد.

حرف و حدیث ها از امکان حضور بسیج مردمی در نبردهای ضد داعش در داخل خاک سوریه در مناطق مرزی با همکاری فرماندهی سوریه و علاوه بر آن توافق روسیه و آمریکا درباره ایجاد مناطق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت سوری بررسی کرد حذف الجبیر و پادرمیانی عراق مقدمه چرخش سیاست سعودی علیه سوریه

سایت سوری بررسی کرد حذف الجبیر و پادرمیانی عراق مقدمه چرخش سیاست سعودی علیه سوریه