مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:402017-08-21اقتصادي

بازار روسیه، هدف صادرکنندگان ایرانی


در نشست نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در خصوص آخرین وضعیت همکاری های ایران و روسیه، بازار روسیه به عنوان بازار هدف صادرکنندگان ایران معرفی و اقدامات لازم برای ورود به این بازار بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر در امور تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تاکید بر اهمیت بازار روسیه، گفت: باید با برنامه ریزی و شناخت دقیق، سازوکار ورود موفق به بازار روسیه را پیدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر زیر ساخت های حقوقی لازم فراهم شده است صندوق ضمانت صادرات دو کشور همکاری خوبی را دارند و همکاری های مشترک دو کشور در زمینه ساخت واگن در کشورمان آغاز شده است.

وی همکاری مشترک را محور تمام مذاکرات ایران با طرف خارجی دانست و افزود: مذاکرات مرتبط با انعقاد موافقتنامه تجارت ترجیحی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا شامل روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس و ارمنستان، با جدیت و دقت پیگیری می شود تا کاهش تعرفه ها، پس از سه سال به صورت آزمایشی، مقدمات تجارت آزاد با این کشورها را فراهم آوریم.

خسروتاج ظرفیت های تولیدی و لجستیک را از مسائل اصلی در تجارت خارجی عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه نیازمند تقسیم وظایف، برنامه ریزی و هدف گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار روسیه، هدف صادرکنندگان ایرانی

بازار روسیه، هدف صادرکنندگان ایرانی