مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:352017-08-21فرهنگي

حرف های مختلف درباره سیمین بهبهانی


در نشستی برای سالگرد درگذشت سیمین بهبهانی، از جنبه های مختلفی درباره این شاعر حرف زده شد؛ از خاطره و دیدگاه هایش تا نوآوری هایش در غزل.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده از انجمن اندیشه و قلم، همزمان با سالروز درگذشت سیمین بهبهانی، سومین نشست از سلسله نشست های "صد سال ادبیات ایران" گروه هنر انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت ارشاد اسلامی با عنوان "سیمین بهبهانی؛ از سه تار شکسته تا زمان ما" به شرح و بررسی "شعر و آثار سیمین بهبهانی" اختصاص یافت.

در این نشست، علیرضا رییس دانا، ناشر آثار سیمین بهبهانی، علیرضا طبایی، شاعر، پژوهشگر و ترانه سرا و فاطمه راکعی، شاعر و منتقد ادبی، به بررسی ابعاد مختلف آثار و زندگی سیمین بهبهانی در سالروز درگذشت این شاعر پرداختند.

این جلسه که با حضور اهل شعر و ادبیات و دوستداران سیمین بهبهانی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، بعد از صحبت مقدماتی کارشناس و مجری برنامه، احمدرضا توجهی، با صحبت های ناشر آثار سیمین بهبهانی همراه شد.

علیرضا رییس دانا، مدیر نشر نگاه با بیان این که من تمام اعتبار خودم را از مردم گرفته ام، گفت: من سه کلاس بیشتر درس نخواندم و بعد صبح تا ظهر در مطب دکتر رییس دانا (پدر فریبرز رییس دانا) کار می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های مختلف درباره سیمین بهبهانی

حرف های مختلف درباره سیمین بهبهانی