مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:262017-08-21فرهنگي

پوستر چهارمین جشنواره نوای خرم رونمایی شد


پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) چند روز پس از انتشار فراخوان این رویداد موسیقایی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم ) با طراحی پرهام عرب رونمایی شد.

پرهام عرب طراح و مجری پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) در توضیحاتی پیرامون پوستر این دوره از جشنواره آورده است: پوستر طراحی شده برای این جشنواره، به تعمد، دارای پس زمینه با تونالیته آبی رنگ است که آرامش حاصل از موسیقی را در ذهن تداعی می کند.

بایسته است که به جهت عنوان جشنواره، مرکز تصویر منقش به چهره استاد همایون خرّم باشد با لبخندی حاکی از به ثمر نشستن تلاش هماره ایشان در حوزه موسیقی و کودکان و نوجوانانی که به پشتوانه حمایت اساتیدی چونان همایون خرّم، با صلابت، هر یک سازی به دست، رنگی تازه به این فضا بخشیده اند.

خطوط حامل چارچوب شده هم نشانی است بر تجمعی موسیقایی با عنوان نوای خرّم 4 چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) آذر ماه سال 96 به یاد آهنگساز بزرگ موسیقی ایران، استاد همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی، ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر چهارمین جشنواره نوای خرم رونمایی شد

پوستر چهارمین جشنواره نوای خرم رونمایی شد