مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:152017-08-21سياسي

اولویت های نیاز محور مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم


سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا با آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار، سردار صفوی با تبریک انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای ایشان مزید توفیقات را مسألت کرد و با اشاره به وضعیت جهان اسلام به خصوص اخبار مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: استقرار مردمسالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می زنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار، ضمن تشکر از تبریک و دعای خیر سرلشکر صفوی، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم ، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مسوولان، بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزاید.

وی توجه به نیازهای جامعه ، برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران را در طراحی سیاست های کلان کشور، از اولویت های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید دانست که در پرتو شناخت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های نیاز محور مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم

اولویت های نیاز محور مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم