مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 12:412017-08-21بين الملل

رییس پارلمان عراق: طرف های سیاسی مسئول ثبات در مناطق آزادشده هستند


رییس پارلمان عراق در دیدار با فرستاده ویژه رییس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش، تاکید کرد که طرف های سیاسی در کشور مسئول ثبات در مناطق آزادشده از دست داعشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سلیم الجبوری رییس پارلمان عراق در گفت وگو با برت مک گورک فرستاده ویژه رییس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش، به بررسی جدیدترین تحولات سیاسی و امنیتی در منطقه و عراق و روابط دوجانبه بغداد و واشنگتن پرداخت.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی ریاست پارلمان عراق، سلیم الجبوری در استقبال از مک گورک درباره راه های تقویت سازوکارهای همکاری های دوجانبه به ویژه در پرونده مبارزه با تروریسم و روند آزادسازی تلعفر و پرونده بازسازی مناطق خسارت دیده طی اشغال از سوی داعش، با وی گفت وگو کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد: عراق مقابل یک چالش بزرگ در نبرد برای آزادسازی تلعفر است و این امر نیازمند تلاشهای بین المللی به منظور غلبه بر تفکر افراطی است که منطقه و جهان را تهدید می کند.

همکاری ها میان عراق و ائتلاف بین الملل نیز برای آزادی سایر اراضی عراقی تحت اشغال داعش، باید ادامه یابد.

الجبوری تاکید کرد: مسئولیت بازگرداندن ثبات در مناطق آزادشده بر گردن تمامی طرف های سیاسی است و ما امیدواریم که این طرف ها نقش فعالی در پرونده آشتی ملی و دادن اطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان عراق: طرف های سیاسی مسئول ثبات در مناطق آزادشده هستند

رییس پارلمان عراق: طرف های سیاسی مسئول ثبات در مناطق آزادشده هستند