مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 12:202017-08-21اقتصادي

برخی افراد وابسته به مافیای قدرت اقدام به قاچاق کالا می کنند


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با بیان اینکه برخی افرادی که وابسته به مافیای قدرت سیاسی و اقتصادی هستند اقدام به قاچاق کالا می کنند، - گفت: با توجه به پر بودن انبارها، کالای قاچاق کشف شده در محوطه های گوناگون نگهداری می شود که عموما این کالاها بیمه نیستند و چنانچه دچار آتش سوزی شود مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی محمد تقی شاکرمی در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز که در محل دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مقابله با قاچاق کالا به اقتصاد استان و کشور کمک می کند و منجر به رونق تولید و سرمایه گذاری داخلی می شود.

وی، اقتصاد سالم را از شاخص های توسعه پایدار عنوان کرد و با بیان اینکه باید به دنبال اقتصادی باشیم که وابسته به نفت نباشد، تصریح کرد: در بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز نیازمند عزمی عمومی و جدی هستیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تکلیف سازمان ها مشخص شده و بایدسرعت و دقت عمل در کار داشته باشیم.

لرستان معبرو گذرگاه است که از هر چهارطرف قاچاق البسه، مواد خوراکی و آرایشی، لوازم خانگی وارد آن می شود.

عضو شورای قضایی استان با تاکید براینکه باید نسبت به همه مسائل پیشگیری حساس باشیم، افزود: حمایت از تولید داخلی مبارزه با سوداگران قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد وابسته به مافیای قدرت اقدام به قاچاق کالا می کنند

برخی افراد وابسته به مافیای قدرت اقدام به قاچاق کالا می کنند