مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 11:512017-08-21سياسي

محمدمهدی تسخیری: برداشت های غیرواقعی از متون مقدس، عامل رشد تروریسم است


رییس مرکز گفتگوی ادیان و تمدن ها گفت: عناصر غیرمتخصص با قلم های ناقص خود، برداشت های خلاف مقصود الهی و عقل بشری از متون ارائه کرده و باعث سوق دادن افراد بی اطلاع به مبارزه با ارزش های فطری و والای انسانی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس"، حجت الاسلام محمدمهدی تسخیری رییس مرکز گفتگوی ادیان و تمدن ها، در نهمین دوره گفتگو با شورای جهانی کلیساها درباره مهمترین عناصر رشد تروریسم گفت: مهمترین عناصر رشد این پدیده مخرب را در دو عنصر مکمل هم می توان یافت یکی لجستیکی و مالی و پشتیبانی نامحسوس است که از سر راه برداشتن این عنصر دولتهایی است که توانمند و قصد جدی در مبارزه با تروریسم دارند.

وی افزود:عنصر دوم آن فکری و نظری است و آن تفسیر و برداشت غیرواقعی از متون دینی مقدس است که عناصر غیرمتخصص با قلم های ناقص خود، برداشت های خلاف مقصود الهی و نیز برخلاف صریح عقل بشری از متون ارایه کرده و انسان های بی اطلاع و بی خبر را با استناد به این تفسیر نادرست و انحرافی به سوی مبارزه با ارزشهای فطری و والای انسانی سوق داده و جامعه بشری را به تباهی می کشانند.

تسخیری بیان داشت: بر رهبران ادیان الهی است که با تلاش و هماهنگی همه جانبه در برابر این چالش ایستاده و راه حل مناسبی را ترسیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمهدی تسخیری: برداشت های غیرواقعی از متون مقدس، عامل رشد تروریسم است

محمدمهدی تسخیری: برداشت های غیرواقعی از متون مقدس، عامل رشد تروریسم است