مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 10:562017-08-21بين الملل

علی رغم مخالفت ترامپ مجسمه های دوران برده داری از دانشگاه تگزاس برداشته می شوند


رییس دانشگاه تگزاس دستور برداشتن مجسمه های شخصیت های ارشد ارتش موتلفه ویرجینیای شمالی را از این دانشگاه صادر کرده؛ اشخاصی که یادگار دوران برده داری و جنگ های داخلی آمریکا هستند.

- مجسمه های دوران برده داری از دانشگاه تگزاس برداشته می شوند رییس دانشگاه تگزاس دستور برداشتن مجسمه های شخصیت های ارشد ارتش موتلفه ویرجینیای شمالی را از این دانشگاه صادر کرده؛ اشخاصی که یادگار دوران برده داری و جنگ های داخلی آمریکا هستند.

"، در حالی که انتقادات از مواضع دونالد ترامپ در قبال سفیدبرتر پندارها و حوادثت چارلوتسویل ادامه دارد، موضوع مجسمه های شخصیت های دوران برده داری در آمریکا همچنان خبر ساز است.

چهار روز قبل، دونالد ترامپ در بحبوحه انتقادات از حمایت های او از گروه های نژادپرست در جریان درگیری های چارلوتسویل ، از تلاش برای سرنگون کردن مجسمه های حامیان نظام برده داری در آمریکا انتقاد کرد.

رییس جمهور آمریکا از تلاش های برای برداشتن مجسمه های دو نفر از چهره های حامی نظام برده داری در این کشور، رابرت لی و استونوال جکسون انتقاد کرد.

ژنرال لی یکی از مهم ترین سرداران جنگ های داخلی آمریکا بود که نژادپرستان او را به خاطر ایستادگی در برابر از بین رفتن برده داری و برتر بودن نژاد انگلوساکسون می ستایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رغم مخالفت ترامپ مجسمه های دوران برده داری از دانشگاه تگزاس برداشته می شوند

علی رغم مخالفت ترامپ مجسمه های دوران برده داری از دانشگاه تگزاس برداشته می شوند