مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 10:452017-08-21سياسي

سازمان های مردم نهاد و انتخاب وزیر نیرو


فرآیند معرفی آقای بیطرف به مجلس جهت تصدی وزارت نیرو از ابتدا با واکنش های گسترده کارشناسان، صاحبنظران و سازمان های مردم نهاد (سمن) منابع آب و محیط زیستی کشور روبرو گردید و نتیجه آن آگاهی و تمرکز بیشتر نمایندگان مجلس بر رویکردهای وی شد به طوری که رای اعتماد به وزارت ایشان ندادند.

این رخداد پیام های پیدا و نهان بسیاری برای مخالفین و نیز موافقین برنامه ها و رویکرد سازه ای ناکام بزرگ کابینه معرفی شده دارد.

تمرینی دموکراسی وار برای سمن های کشور که این بار نتیجه دلخواه آنها را در پی داشت و همچنین هشداری به مسئولان و دولتمردان محترم که پیامدهای تصمیم سازی و تصمیم گیری خود را در توسعه پایدار در نظر داشته باشند.

در واقع جناب آقای بیطرف قربانی مجموعه ای از سومدیریت های خویش و همراهان هم اندیشه صرفا سازه ای در مدیریت منابع آب شده است.

ریاست محترم جمهور می بایست پیام این موضوع را بگیرند که کشور ما در بخش محیط زیست و منابع آب مشکل حاد مدیریتی دارد ضمن اینکه نهادهای مردمی بخش آب و محیط زیست از دوران کودکی گذشته و در حال بلوغ می باشند.

کنش ها و واکنش های سمن ها شاید روزگاری فقط نظاره گر بودند اما اکنون چشم ها، اندیشه و جنبش های آنها با هم مطالبه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد و انتخاب وزیر نیرو

سازمان های مردم نهاد و انتخاب وزیر نیرو