مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 10:152017-08-21اجتماعي

اعزام بالگرد آب پاش برای مهار آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خامین


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از استقرار بالگرد آب پاش برای کمک به مهار آتش سوزی جنگلهای باشت در فرودگاه یاسوج خبرداد.

- سید اسدالله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با همکاری و پیگیری های سازمان محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان و پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک فروند بالگرد آب پاش برای مهار آتش سوزی جنگلهای ارتفاعات کوه خامی در منطقه حفاظت شده خامین باشت به استان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این بالگرد آب پاش با روشن شدن هوا حدود ساعت 6 صبح برای اطفاء حریق به منطقه اعزام خواهد شد، بیان کرد: آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خامین باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز جمعه بعلت برخورد صاعقه شروع شده و هنوز ادامه دارد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص میزان خسارات وارده این آتش سوزی عنوان کرد: هنوز میزان خسارات وارده برآورد نشده و مشخص نیست.

هاشمی اضافه کرد: منطقه حفاظت شده خامین با 26هزار هکتار مساحت در بین دو شهرستان باشت و گچساران واقع شده که خرس، پلنگ، گُرگ، کَفتار و پرندگان شکاری، کبک، تیهو و برخی پرندگان دیگر بیشترین گونه های جانوری و بنه، ارژن وبلوط بیشتر گونه های گیاهی این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بالگرد آب پاش برای مهار آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خامین

اعزام بالگرد آب پاش برای مهار آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خامین