مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 10:102017-08-21فرهنگي

اعلام جزییات مراسم سالگرد درگذشت داوود رشیدی


نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد داوود رشیدی با اهدای نشان این هنرمند به چهار نفر در حوزه های تئاتر، سینما، مطبوعات و ادبیات برگزار می شود.

- احترام برومند همسر داوود رشیدی در گفت وگویی با ایسنا درباره مراسمی که چهارم شهریورماه در سالن اصلی تئاترشهر به مناسبت اولین سالگرد درگذشت زنده یاد داوود رشیدی برگزار خواهد شد، توضیح داد: سال گذشته در مراسم شب چهلم اعلام کردیم که در نظر داریم برای زنده نگه داشتن نام داوود رشیدی، هر سال از افرادی به پاس فعالیت هایشان و نیز براساس رویکردهای آقای رشیدی تقدیر کنیم.

او با اشاره به اینکه داوود رشیدی کار خود را در سینما و تئاتر متمایز آغاز کرد، افزود: برای اهدای نشان داوود رشیدی و انتخاب افراد برگزیده، رویکردهایی از جمله توجه به طرز فکر این هنرمند سینما و تئاتر (داوود رشیدی)، احترام به مخاطب سینما و تئاتر، توجه به تئاتر شهرستان ها و گروه های تئاتری، به روز بودن و فعالیت مستمر داشتن در سینما یا تئاتر و همچنین بی توجه نبودن به اطرافیان در حوزه کاری مدنظر بوده است.

برومند گفت: به این ترتیب نشان داوود رشیدی که استثنائا امسال در چهار حوزه اهدا می شود، به یک نفر در حوزه ادبیات و تاریخ معاصر، یک مطبوعاتی پیشکسوت، یک سینماگر پیشکسوت و یک فرد شناخته شده در تئاتر تعلق خواهد گرفت که همگی براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم سالگرد درگذشت داوود رشیدی

اعلام جزییات مراسم سالگرد درگذشت داوود رشیدی