مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:302017-08-21اجتماعي

آغاز طرح حمایت از مدارس از سوی شهرداری


شهردار منطقه 8 از تجهیز و نوسازی مدارس موجود در نواحی سه گانه این منطقه همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانه دانش آموزان در راستای "طرح حمایت از مدارس" خبر داد.

- شهردار منطقه 8 از تجهیز و نوسازی مدارس موجود در نواحی سه گانه این منطقه همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانه دانش آموزان در راستای "طرح حمایت از مدارس" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن نوری با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و در راستای طرح فوریتی نگهداشت شهر، مدارس منتخب درنواحی 3 گانه با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه شناسایی و اقدامات عمرانی لازم در آنها انجام شده و تجهیزات مورد نیازشان فراهم و در اختیار مدارس مذکور قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا، طی بررسی های قبلی و احصاء نیاز مدارس در خصوص فعالیت های عمرانی و پس از کارشناسی این نیازمندیها توسط کارشناسان شهرداری، مرحله سوم این اقدامات یعنی فعالیتهای عمرانی شامل تعمیرات ساختمانی، مقاوم سازی و تاسیسات در سطح مدارس نواحی سه گانه منطقه نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 در ادامه در خصوص فعالیت های عمرانی انجام شده در این مدارس افزود: آسفالت حیاط و ایزوگام بام مدارس ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خط کشی و رنگ آمیزی به قید فوریت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح حمایت از مدارس از سوی شهرداری

آغاز طرح حمایت از مدارس از سوی شهرداری