مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:212017-08-21اجتماعي

فرمانده ناجا: مرز خسروی برای اربعین آماده است/ منتظر اعلام طرف عراقی هستیم


سردار اشتری از اهتمام ناجا برای تأمین امنیت و ارائه خدمات به زائران اربعین خبرداد و گفت: مرز خسروی آماده است اما طرف عراقی آمادگی خود را برای تأمین امنیت و تسهیل تردد زائران اعلام نکرده است؛ - امیدواریم این مرز نیز بازگشایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در شانزدهمین جلسه قرارگاه اربعین 96 که با حضور روسای پلیس های تخصصی، معاونان، فرماندهان انتظامی استان های مرزی و مرزبانی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های مناسب و اقدامات هماهنگ میان بخش های مختلف ناجا، تأمین امنیت و تسهیل تردد زائران در سال های گذشته نسبت به سال های ماقبل خود، خوب انجام شده که می طلبد این همکاری ها دو چندان شود.

وی با اشاره به اینکه در 6 سال گذشته، تعداد زائران اربعین بین 300 الی 400 هزار نفر بوده، گفت: در سال گذشته شاهد افزایش حضور زائران برای شرکت در کنگره عظیم اربعین بودیم به گونه ای که تعداد آنها به بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر رسید؛ براساس پیش بینی های انجام شده، امسال نیز تعداد زوار اربعین حسینی(ع)، قریب به سه میلیون نفر خواهد بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در کنار افزایش زوار اربعین، حجم کار و نیز آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت و تسهیل تردد آنان نیز دو چندان شده است، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: مرز خسروی برای اربعین آماده است/ منتظر اعلام طرف عراقی هستیم

فرمانده ناجا: مرز خسروی برای اربعین آماده است/ منتظر اعلام طرف عراقی هستیم