مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 08:412017-08-21ورزشي

از سوم شهریورماه اردوی پایانی تیم ملی پارا وزنه برداری آغاز می شود


مرحله ششم و پایانی اردوی تیم ملی پارا وزنه برداری برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از سوم شهریور به مدت یک ماه در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این اردو با حضور 19 ورزشکار به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی جهان و زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می شود.

مانی دهباشی، روح الله رستمی، نادر مرادی، علی حسینی، مجید فرزین، سیدحامد صلحی پور و علی صادق زاده از تهران، سامان رضی از گیلان، امیر جعفری و یوسف یوسفی از البرز، صمد عباسی از کرمانشاه، منصور پورمیرزایی از کرمان و سیامند رحمان از آذربایجان غربی در رده سنی بزرگسالان و علیرضا ایزدی از کرمانشاه، محمدامین ساکت از تهران، امیر بخشی از اصفهان، معین احمدی از کردستان، محمدرضا رجبی از قزوین و محسن بختیار از گیلان در رده سنی جوانان دعوت شدگان به این اردو هستند.

علی اصغر رواسی نیز به عنوان سرمربی، علی فخرآور، سید محمدرضا میرشفیعی و محمدجواد راضی به عنوان مربی و محمد امامیان به عنوان سرپرست در اردو حضور دارند و تمرینات تیم ملی را تحت نظر خواهند داشت.

رقابت های قهرمانی جهان در بخش جوانان از 3 تا 10 مهرماه و در بخش بزرگسالان از 3 تا 17 مهرماه در کشور مکزیک برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوم شهریورماه اردوی پایانی تیم ملی پارا وزنه برداری آغاز می شود

از سوم شهریورماه اردوی پایانی تیم ملی پارا وزنه برداری آغاز می شود