مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 03:002017-08-20اقتصادي

پردیس و پرند کلان شهر می شوند


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مسکن مهر تمام برنامه های ما را در شهرهای جدید به هم زد، گفت: در شهرهای پرند و پردیس به ترتیب حدود 100 و 85 هزار مسکن مهر داریم که در صورت اسکان خانواده ها این دو شهر به کلان شهر تبدیل خواهد شد.

- محسن نریمان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما حدود 100 هزار واحد مسکن مهر در پرند داریم که 7000 واحد فاقد متقاضی است، یعنی بیش از 90 هزار متقاضی دارد که اگر بعد خانوار را چهار فرض کنیم 360 هزار نفر فقط از طریق مسکن مهر به جمعیت پرند اضافه می شود که با جمعیت خودش تقریبا جمعیتی معادل یک کلان شهر خواهد داشت.

وی افزود: جمعیتی که در آینده در پرند اسکان می یابد خارج از تصور ماست؛ زیرا ما آن جا را برای 100 تا 200 هزار نفر طراحی کرده بودیم که در دولت قبل یک سری زمین های آزاد در آن جا دیدند و به یکباره تصمیم گرفتند فقط 100 هزار واحد مسکن مهر بسازند که باعث افزایش شدید افق جمعیتی این شهر شد.

اگر از این جهت به این شهر نگاه کنیم می توانیم بگوییم این مقدار اقبال وجود ندارد؛ زیرا بر اساس برنامه ریزی های ما پرند باید در سال های بعد به ظرفیت تا 200 هزار می رسید که به تدریج هم در حال رشد بود ولی تصمیم دولت قبل برنامه های شهرهای جدید را به هم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس و پرند کلان شهر می شوند

پردیس و پرند کلان شهر می شوند