مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 18:202017-08-20سياسي

شریعتی: رفع بی سوادی، نیازمند یک اراده استانی است


با برنامه ریزی امسال آموزش و پرورش برای سوادآموزی 68 هزار نفر در استان، می توانیم در طی چند سال شاهد رکورد خوبی باشیم که آمار بازماندگان از تحصیل را به حداقل برساند اما این کاری است که تنها از عهده آموزش و پرورش برنمی آید و باید یک .

- استاندار خوزستان گفت: با برنامه ریزی امسال آموزش و پرورش برای سوادآموزی 68 هزار نفر در استان، می توانیم در طی چند سال شاهد رکورد خوبی باشیم که آمار بازماندگان از تحصیل را به حداقل برساند اما این کاری است که تنها از عهده آموزش و پرورش برنمی آید و باید یک اراده استانی وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز یکشنبه، 29 مردادماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه باید متناسب با آمار بازماندگان از تحصیل، برنامه ریزی لازم انجام شود، اظهار کرد: نباید در خصوص این آمار، خوزستان را خیلی سیاه و با وضع بد نشان دهیم و نباید طوری نیز باشیم که نشان دهیم مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ باید آنچه که واقعی است، عنوان شود.

وی افزود: با راهکارهای خوب میدانی که سازمان های مردم نهاد و آموزش و پرورش و بهزیستی اجرا می کنند، آمار این افراد کم شده است، اما باید یک کار اساسی انجام شود تا همه افراد بی سواد را پای کلاس های درس بیاوریم و آمار میل به صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: رفع بی سوادی، نیازمند یک اراده استانی است

شریعتی: رفع بی سوادی، نیازمند یک اراده استانی است