مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 18:102017-08-20بين الملل

"دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است"


روزنامه عکاظ مدعی شد که دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است و دانشگاه های خود را به روی دانشجویان اسراییلی گشوده و بورس های تحصیلی بسیاری را به آنها اختصاص داده است.

- "دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است" روزنامه عکاظ مدعی شد که دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است و دانشگاه های خود را به روی دانشجویان اسراییلی گشوده و بورس های تحصیلی بسیاری را به آنها اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد، دولت دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است و دانشگاه های خود را به روی دانشجویان اسراییلی گشوده و بورس های تحصیلی بسیاری را به آنها اختصاص داده و این امکان را به آنها داده است تا به تل آویو برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته سفر کنند.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای در قطر در مصاحبه با عکاظ گفته اند که دوحه بورس های تحصیلی را به دانشجویان اسراییلی داده است.

یکی از اعضای هیأت علمی در دانشکده جورج تاون در دوحه گفت: با توجه به کم بودن تعداد دانشجویان، دوحه در تلاش است تا دانشجویان خارجی از جمله اسراییلی ها را با بورس های تحصیلی به ارزش 35 هزار دلار برای هر دانشجو جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است"

"دوحه تابعیت قطری را به صورت رایگان به اسراییلی ها داده است"