مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 18:102017-08-20سياسي

پیام خداحافظی صالحی امیری از وزارت ارشاد


بیش از نه ماه همراهی و همکاری با شما عزیزان در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و انجام وظایف خطیر دستگاه بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرصتی مغتنم و کم نظیر بود تا عمق تلاش دلسوزانه و کوشش خالصانه خادمان فرهنگ ایران اسلامی را از نزدیک ملاحظه و درک کنم.

وظیفه خود می دانم که از صبر و شکیبایی، تحمل و سازگاری، همدلی و همراهی و در نهایت تلاش و مجاهدت یکایک شما بزرگواران صمیمانه قدردانی نمایم.

در این مدت تمام توان، تجربه، سعی و کوشش خود را به کار گرفتم تا عرصه فرهنگ و هنر را به ساحل امن ثبات و آرامش بازگردانم و این مهم، بدون حمایت و پشتیبانی همکاران عزیز به هیچ وجه ممکن نبود.

شما با انسجام مثال زدنی، پشتیبانی حداکثری و تلاش بی وقفه، برنامه های اعلامی اینجانب را به خوبی و در زمانی محدود پیش بردید.

از همان ابتدا بر دارا بودن استراتژی بلندمدت، برنامه محوری، اخلاق گرایی، تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری باور و تأکید داشتم و امروز خوشحالم که با شکل گیری شورای برنامه ریزی وزارت خانه و تدوین سند چشم انداز فرهنگی و نیز گسترش کمی و کیفی نهادهای صنفی و واگذاری بخشی از امور اجرایی به آنان، گام های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.

دفاع صادقانه از حریم اصحاب فرهنگ و هنر و نیز همکاران سختکوش و مظلوم وزارت خانه و ایجاد زمینه بهره مندی مناسب تر این عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام خداحافظی صالحی امیری از وزارت ارشاد

پیام خداحافظی صالحی امیری از وزارت ارشاد