مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-20ورزشي

ساخت دو ورزشگاه مدرن عراقی ها در جنگ


در شرایطی که مسئولان ورزش کشورمان سال هاست با چالش جدی و تقریبا غیرممکن ساختن یک ورزشگاه مدرن فوتبال دست وپنجه نرم می کردند (می کنند)، عراق، - کشور همسایه و بحران زده ایران، دو ورزشگاه تقریبا مدرن را ساخته و رونمایی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: این کشور جنگ زده که هنوز هم با بحران های ریزودرشتی دست وپنجه نرم می کند، از سال 2009 تا 2016، دو ورزشگاه فوق العاده ساخته و حتی بازی های افتتاحیه را هم در آن انجام داده است؛ آن هم درحالی که هنوز از سوی فیفا به دلیل نبود امنیت کافی در این کشور، محروم است و نمی تواند دیدارهای رسمی را برگزار کند؛ هرچند که این نهاد بین المللی، به تازگی فرصتی سه ماهه به این کشور داده است تا در سه ورزشگاه بصره، کربلا و اربیل، بازی های دوستانه برگزار کند و در صورت جلب توجه مسئولان فیفا، مجوز میزبانی را دوباره بگیرد.

بصره، لوکس و مدرن درست در روزهایی که صحبت از ورزشگاه مدرن کربلا و بازی دوستانه ایران و عراق در این ورزشگاه می شود، عراقی ها دلخوش به ورزشگاه دیگری هم هستند؛ ورزشگاه بصره.

این ورزشگاه که کار ساخت آن از سال 2009 شروع شده، در سال 2013 به اتمام رسیده است.

البته نکته جالب توجه، این است که در قرارداد اولیه ای که با طراح این ورزشگاه بسته شده، قرار بر ساخت دو ورزشگاه بوده است؛ یکی با گنجایش 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو ورزشگاه مدرن عراقی ها در جنگ

ساخت دو ورزشگاه مدرن عراقی ها در جنگ