مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 17:352017-08-20سياسي

جوابیه دیوان محاسبات به مصاحبه احمدی نژاد با عنوان «گفتگوی روشنگرانه»


اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور عطف به مصاحبه محمود احمدی نژاد در پایگاه اطلاع رسانی دولت بهار تحت عنوان«گفتگوی روشنگرانه» جوابیه صادر کرد.

- جوابیه دیوان محاسبات به مصاحبه احمدی نژاد با عنوان گفتگوی روشنگرانه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور عطف به مصاحبه محمود احمدی نژاد در پایگاه اطلاع رسانی دولت بهار تحت عنوان گفتگوی روشنگرانه جوابیه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جوابیه آمده است: عطف به مصاحبه منتشر شده مورخ 1396/5/26 با عنوان گفتگوی روشنگرانه در آن رسانه، ضرورت دارد به جهت تنویر افکار عمومی مطالب زیر را درج فرمایید: اولاً: استناد صرف به قانون اساسی که در فرازی از اظهارات مصاحبه شونده مورد تاکید قرار گرفته در تعیین دامنه اختیارات دادستان دیوان محاسبات کشور استناد صحیحی نیست و یقیناً حقوقدانان و اهل فن می دانند اداره و تنسیق امور کشور براساس قوانین عادی و در دامنه کلی قانون اساسی شکل می گیرد.

در همین راستا، با استناد به مواد؛ 12، 13، 14، 18، 21، تبصره 2 ماده 23، 24، 25، 26، 28، 30 و 35 قانون دیوان محاسبات کشور مصوب سال 1361دامنه اختیارات ایشان قابل احصاء و تعریف است.

با اتکاء به همین مواد قانونی دادستان دیوان محاسبات کشور توسط رأی مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه دیوان محاسبات به مصاحبه احمدی نژاد با عنوان «گفتگوی روشنگرانه»

جوابیه دیوان محاسبات به مصاحبه احمدی نژاد با عنوان «گفتگوی روشنگرانه»