مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 15:052017-08-20اقتصادي

دانشگاه ها نقش بسزایی در توسعه استان بر عهده دارند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دانشگاه ها نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت استان ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر صفر زاده صبح امروز در مراسم کلنگ زنی خوابگاه اهدایی بنیاد 15 خرداد، اظهار کرد: با وجود گستردگی حوزه فعالیت های دانشگاه ها، می توان با استفاده از ظرفیت دانشگاهها در توسعه و پیشرفت استان و کشور استفاده کرد.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی کشور مشکل در اشتغال زایی بوده که آذربایجان غربی نیز از آن مستثنی نیست که پیشرفت دانشگاه می تواند کمک شایانی برای رفع این مشکل در استان کند.

صفرزاده با اشاره به اینکه آذربایجان غربی قطب کشاورزی است، بیان کرد: کشاورزی می تواند سبب کسب ثروت در استان شده ولی نمی تواند مشکلات مربوط به اشتغال در استان را مرتفع کند.

وی ادامه داد: توسعه در زمینه علم و فناوری همچون تاسیس شرکت های دانش بنیان می تواند مشکلات مربوط به اشتغال زایی را تا حدود زیادی پوشش دهد.

صفرزاده در خصوص تاثیرات توسعه علم و فناوری در بخش دیگر نیز افزود: با توجه به سند رشد چشم انداز کشور، توسعه در بخش های مختلف همچون ارتقای کشاورزی استان از سنتی به صنعتی و افزایش صادرات میتواند در گرو پیشرفت علم و فناوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نقش بسزایی در توسعه استان بر عهده دارند

دانشگاه ها نقش بسزایی در توسعه استان بر عهده دارند