مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 15:002017-08-20اقتصادي

حل چالش های زیست محیطی اصفهان با منابع مالی خارجی


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به ایجاد "ستاد ملی نجات زاینده رود از سرآب تا پایاب" که تنها حوضه آبریز فلات مرکزی کشور است، - رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به ایجاد "ستاد ملی نجات زاینده رود از سرآب تا پایاب" که تنها حوضه آبریز فلات مرکزی کشور است، گفت: اگر برای احیای این رود تاریخی و تمدن ساز اقدامی نکنیم، کسی این کار را برای ما انجام نخواهد داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، حمیدرضا قلمکاری در چهارمین جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: کشت فراسرزمینی یکی از اولویت های کمیسیون کشاورزی است که در فاز نخست در اوکراین اجرا می شود و زمینه تشکیل انجمن ملی کشت فراسرزمینی را فراهم ساخته است.

وی از اعزام هیئت اتاق بازرگانی اصفهان به اوکراین برای تهیه مقدمات دریافت زمین و برنامه ریزی برای کشت خبر داد و افزود: تلاش کردیم در طول دو سال فعالیت کمیسیون کشاورزی، بخش خصوصی و دولتی نسبت به مسایل بخش کشاورزی یک روایت مشترک پیدا کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در طول دو سال گذشته بر اساس سیستم آنالیز شکاف چالش های موجود در عرصه کشاورزی را به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل چالش های زیست محیطی اصفهان با منابع مالی خارجی

حل چالش های زیست محیطی اصفهان با منابع مالی خارجی