مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 14:552017-08-20سياسي

46 رای اعتمادی که به وزیر فرهنگ تعلق نگرفت، متعلق به کدام طیف بود؟


در شرایطی که احتمالاً اکثر اصول گرایان مجلس -از همه طیف ها- با تمرکز و اعتماد به سوابق سیدعباس صالحی و همچنین حمایت از او در سطح سران قوا، به او رای اعتماد داده اند، - آرای ممتنع نسبت به سید عباس صالحی نیز ناشی از همین عدم شناخت توامان با عدم ارائه برنامه شفاف و عملیاتی برای عبور از چالش های پایدار عرصه فرهنگ و هنر است.

در شرایطی که احتمالاً اکثر اصول گرایان مجلس -از همه طیف ها- با تمرکز و اعتماد به سوابق سیدعباس صالحی و همچنین حمایت از او در سطح سران قوا، به او رای اعتماد داده اند، به نظر می رسد این مرددین که ترجیح داده اند رای اعتماد بدهند و منتظر عملکرد صالحی در وزارتخانه باشند، از فراکسیون امید بوده اند.

برخی از نمایندگان این طیف در مقام مخالف گزینه پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نطق کردند و بر کلی گویی و عدم ارائه راهکار در برنامه این وزیر تاکید کردند.

علاوه بر 21 رای ممتنع، چنین تصور می شود که 25 رای مخالف نیز متعلق به گروه دیگری از فراکسیون امید باشد که انتظار داشتند پس از علی جنتی و رضا صالحی امیری، گزینه مقتدرتر معرفی شود و این گزینه مقتدرتر آماده درگیری و هزینه دادن برای اهالی هنر به ویژه سینماگران و موسیقی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 رای اعتمادی که به وزیر فرهنگ تعلق نگرفت، متعلق به کدام طیف بود؟

46 رای اعتمادی که به وزیر فرهنگ تعلق نگرفت، متعلق به کدام طیف بود؟