مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 14:002017-08-20سياسي

دیدار هیئت اعزامی اتحادیه جهانی سردفتران با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت رسمی دارای پشتوانه مستحکم قانونی است که در درجه اول در محدوده ملی و عرصه جهانی باعث افزایش اعتماد و امنیت اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تویسرکانی در دیدار هیئت اعزامی اتحادیه جهانی سردفتران با اشاره به این موضوع که اجرای قوانین در کشورها توسط دولت ها تضمین می شود، گفت: ثبت رسمی در ایران دارای پشتوانه قوی قانونی است که در درجه اول در محدوده ملی و عرصه جهانی باعث افزایش اعتماد و امنیت اقتصادی است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شناخت کشورها و بررسی قوانین آنان در حوزه سردفتری باعث می شود تا قوانین این حوزه به سمت یکنواختی و همسان سازی پیش برود و این دیدار می تواند در این راستا کمک شایانی کند.

وی با ابراز خوشحالی از تشکیل اتحادیه جهانی سردفتران اظهار داشت: تشکیل این اتحادیه کار بسیار خوبی است که باید به آن کمک شود تا روز به روز قوی تر، منسجم تر و فراگیرتر به فعالیت بپردازند.

وی ضمن بیان این موضوع که تمام فعالیت های انجام گرفته در حوزه سردفتری در دنیا به منظور فراهم کردن ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مردم است، گفت: با اشتراک گذاری و بررسی مشکلات و ایرادات و همفکری در این حوزه می توان در این جهت گام های مناسبی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیئت اعزامی اتحادیه جهانی سردفتران با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک

دیدار هیئت اعزامی اتحادیه جهانی سردفتران با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک